نامه وارده از یک هم میهن که در بخش های اطلاعاتی حکومت کار می کند....

نامه وارده از یک هم میهن که در بخش های اطلاعاتی حکومت کار می کند....
سلام اقای اسانلو
راهت درسته بخشی که پروانه فروهر صحبت نمود شرایطی است
که من بخوبی درک می کنم زیرا همین بازی رو سر من اوردند .
شبهه افکنی یکی ترفند هایی است که بخوبی بکار می برند . امروز که این فیلم رو دیدم از میزان سرخوردگی ام کاسته شده
بیشتر از اونی که تصور دارید در خطر هستم کاش بازداشتم می کردند . ولی نمی توانم صدایم در اید .


فکر کنم تنها کسی باشی که این ترفند رزیم را پی برده اید .شما تنها کسی هستید  در بین اپوزیسیون که هیچ احساس کوتاهی در نجات میهن از تلاش های شما بهم دست نمی دهد. 
....................
.."دولت... از ترس وارد شدن کمپانی اکسان موبیل امریکا به داخل ایران این روند دو گانه را بر سر کشور و مردم ایران پیاده می کند ،ا ز یک سو فعالیتهای سیاسی کشورهای اروپایی زیرکانه محدود به مسائل حقوق بشری برای باجگیری می شود، از طرفی به شدت عوامل حکومت را در اروپا و گاه آمریکا ،جایگاه می دهد زیرا اگر ابر کمپانی اکسان موبیل واردایران شود ،دیگرکمپانی های زالو مانند استات اویل توانایی غارت ایران را نخواهد داشت .
امروز نشست گازی بود به نظر می رسد برخی کشورهای اروپایی مثل کشور نروژ به نمایندگی استات اویل و هلند به نمایندگی کمپانی داچ شل مجددا روندی را که این 30 سال در ایران داشتند ،را می خواهند ادامه دهند . یعنی به ازای هر دو بشکه نفت استخراجی در ایران یک بشکه به جیب ملت هلند و نروژ برود .
قول می دهم توتال و بریتیش پترولیم هم سریع به انها می پیوندند . هر کدامشان با چند بابک زنجانی جدید وارد می شوند .
اگر می توانید به مقامات صاحب نظر واراده آمریکایی بگویید که اگر پای اکسان موبیل به داخل ایران باز شود شاید وضعیت معیشتی مردم کمی بهتر شود زیرا ساختار اقتصادی در امریکا بسیار متفاوت است و بنفع مردم ایران می انجامد .
تکرار می کنم برنامه ات درسته در کنار فیس بوک و تویتر تلگرام رو رها نکنید.
واتس اپ و لاین هم خوبه ولی تلگرام بیشتر طرفدار داره .
از خدا می خواهم و برایت دعا می کنم و امیدوارم مارهای سمی ازت دور شوند و دوست داران واقعی کشور بهت نزدیک شوند
و از یارانت قرار گیرند .