ابرازهمدردی گوهرعشقی بامردم فرانسه

با درود های گرم به ملت فرانسه

از این که تروریست ها، به شکل بسیار وحشیانه به شهروندان عادی در فرانسه حمله ور شده و انسان های بیگناه را کشتند، بسیار متاسف شدم. تاسف بیشتر این که چنین وحشی گری هایی به نام مذهب صورت می گیرد. در حالی که انتظار این است که افراد مدعی مذهب،از خشونت و ترور انسان ها، متنفر باشند. متاسفانه در کشور من ایران نیز به نام حکومت دینی، فرزند من ستار بهشتی را زیر شکنجه کشتند و جسد ان را تحویل من دادند.این روز ها همه ی ما گرفتار گروهها و دولت های مذهبی اما تند رو و خشن هستیم.در حالی که از دولت ها و ملت های متمدن غرب انتظار داریم تا از دموکراسی خواهان و ازادیخواهان حمایت کنند تا ریشه ی این جریانات تروریستی در خاورمیانه خشکانده شود، نه این که با دولت های حامی خشونت و تروریزم، مماشات شده یا حتا برای منافع خود، دست دوستی بدهند.
من به عنوان مادر ستار بهشتی که قربانی خشونت مذهبی و حکومتی شد، درد و رنج خانواده های قربانیان اقدامات تروریستی اخیر در پاریس را درک و همدردی خود با انها را اعلام می دارم.


گوهر عشقی- مادر ستار بهشتی.
آبانماه1394