شعار ”مرگ بر ديكتاتور” و ”مرگ بر خامنه اي” توسط زنداني سياسي عليرضا گلي پور در بند هفت مخوف اوين

بنا به گزارش دریافتی، يكشب پس از حمله موشكي رژيم به كمپ ليبرتي، جمعه ٨ آبان هنگام پخش اخبار ساعت ٨ شب از صدا و سيماي رژيم آخوندي، زنداني سياسي عليرضا گلي پور محبوس و بيمار، در بند ٧ زندان اوين(بند مخوف امنيتي) به هنگام شنيدن خبر حمله جنايتكارانه عوامل رژيم به ساكنين كمپ ليبرتي و كشتن ٢٣ نفر و مجروح شدن ساكنين بيدفاع و غيرمسلح در ليبرتي ، با دادزدن ،شعارهاي ” مرگ بر ديكتاتور” و ”مرگ بر خامنه اي” ميدهد. در اين زندان اغلب افراد اصلاح طلب، ريزشي و يا وابسته به رژيم ( باندهاي غالب و مغلوب) هستند.

زنداني سياسي عليرضا گلي پور كه از سال ٩١ به اتهام


هواداري از سازمان مجاهدين خلق با طرح توطئه وزارت اطلاعات و دستگيري اش براثر مشخص شدن مواضع وي، در زندان اوين بسر ميبرد و از حق داشتن هرگونه ملاقات با خانواده و نيز وكيلش محروم ميباشد.
دادگاه وي نيز با حضور قاضي جنايتكار صلواتي قرار است ٢٥ ابان برگزار شود. اخيرا خدابخشى مسئول زندان به او گفته كه ” آرزوي انتقال به بند ديگر و ديدن همفكرانت را بگور خواهي برد.”
وكيل وي خانم آزيتا قره بيگلو نيز بدليل خروج غيرقانوني پرونده عليرضا توسط ارگانهاي امنيتي و اطلاعاتي با همدستي قوه قضائيه؛ امكان هيچگونه دسترسي به پرونده عليرضا را ندارد.
عليرضا گلي پور تاكنون بدليل دفاع از سازمان مجاهدين خلق، بارها در جريان بازجوييهاي مستمر زير شكنجه هاي وحشيانه دچار بيماريهايي از جمله بيماري حاد قلبي و ريوي و وجود تومور ناشناخته در ريه و نيز آسيب ديدن كمر و خونريزي شديد بيني و كاهش سريع وزن دچار شده و از بيماريهاي مهلك رنج ميبرد و هيچ اقدامي نيز تاكنون از سوي مزدوران جنايتكار زندان براي انتقالش به بهداري نيز صورت نگرفته است.

نظرات