دوشنبه های اعتراضی در 18 آبان ماه 94 + عکس ها

درود . امروز دوشنبه 18 آبان ماه 94 ، هوا از بامداد بارانی و سرد بود ، خودروها از ترس تصادف آرام می رفتند ترافیک هم سنگین بود ، کمی دیر به دوستان جنبش دادخواهی رسیدم ، جای ایستادن دوستان از کنار ساختمان دنا در نبش گاندی به روبروی آن منتقل شده بود از نوریزاد گرامی علتش را پرسیدم گفت : پیاده رو آنجا باریک بود و رفت و آمد مردم سخت می شد به این سو نقل مکان کردیم . دکتر ملکی راه می رفت و کمتر می نشست ، سببش را جویا شدم ، گفت : پایم از پریروز آسیب دیده و آن مامور نامرد در برابر اوین با هل دادن من مسببش شد و مجبورم راه بروم تا کمتر درد بکشم . سیمین بانو مادر امید علیشناس تا رسیدن من رفته بود . بانو نقابی مادر سعید زینالی که حالش خوب نبود و بی رمق با عکس فرزند
برنایش ایستاده بود ، ، بانو راحمی پورکه برادرش دهه 60 اعدام شد در کنار این مادر رنج دیده بود ، ، بانو حسینی ، ندا مستقیمی گرامی ، نعمتی گرامی ، بانوی جیغ که با شعر و شعار آمد ، مرادی گرامی ، کریم بیگی نازنین پدر مصطفا کریم بیگی از جانباختگان 88 ، شجاع گرامی ، یاران طاهری همه حضور داشتند و باران همچنان می بارید . دوست نازنینی عکس شورای ملی با مضمون انتخابات آزاد را را بدست گرفته بود که مورد هجوم مامور لباس شخصی قرار گرفت و پوستر را از ما گرفت و ضبط کرد ، امروز هم تمرکزم بروی دوست زندانی محمد کریمی بود و عکس او را در دست داشتم . بانویی که می گفت 70 سالش است با فحش و ناسزا به رهبر و مقامات حکومت وارد شد و روسری نداشت و سخنان بسیاری از سر گرفتاری و درد عنوان کرد که رهگذران جمع شده بودند و گوش می دادند . پیش لیدرهای هوادان طاهری رفتم و موضوع شعار دادن دوستانمان را در روز شنبه در کنار زندان اوین که شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد را عنوان کردم و گفتم که دوستان شما معترض شده بودند و نباید چنین واکنشی نشان می دادند ، پوزش خواستند و گفتند : استاد طاهری هم پیام داده که روی حقوق بشر کار کنیم و همین سبب نزدیکی بیشتر ما با شما می شود ، به فال نیک گرفتم و به میان یاران آمدم . در پایان دوستان همه گردهم آمدند و نوریزاد گرامی همانند همیشه خواستار آزادی زندانیان سیاسی و مدنی شد و همه تشویق کردند و جنبش اعتراضی دوشنبه امروز را با یاران همراه باران سپری کردیم. عکس و فیلم های بیشتر را دوستان منتشر خواهند کرد . اینجا ایران ، تهران ، میدان ونک ، نبش گاندی، کنار ساختمان لاستیک دنا ، جنبش مدنی دادخواهی در حمایت از زندانیان سیاسی ، مدنی ، صنفی و اعتراض به چپاول های حاکمان و ... من فریاد آزادی ایران ...........