حكومتي كه لرزه بر تنش مي افتد با هر حركتي....

حكومتي كه لرزه بر تنش مي افتد با هر حركتي....

امروز دوشنبه مصادف با ٩٤/٨/٤ به محل تحصن رسيديم ديديم پر است از مامور. لباس شخصي و لباس نظامي. اكثرا جوان هايي كه شايد از روي احتياج و بيكاري حاضر شده اند كه دوربيني به دست بگيرند و افرادي كه ازاري براي كسي ندارند عكس و فيلم بگيرند تا سر فرصت برادران ديگري ان ها را شناسايي كنند و پرونده را سنگين تر.


به ما گفتند اجازه نداريد جلوي دفتر بايستيد و دستور داريم برخورد كنيم و بازداشت ميكنيم
ما هم بهانه اي به ان ها نداديم و به اين سمت خيابان امديم و منتظر شديم اقاي نوري زاد از راه برسد . دوستان يكي يكي مي امدند و به جمع ما اضاف ميشدند .ماموران نسبت به عكس گرفتن شاگردان طاهري حساس بودند و حتي با يكي از افراد حاضر برخورد كردند و مجبورش كردند عكس را پاك كند.

مادر سعيد زينالي و همسر گراميش نيز در جمع ما بود.مادر ستار عزيز هم اين هفته در جمع ما بود و در حالي كه منتظر اقاي نوري زاد بوديم به مامور لباس شخصي ميگفت پسر من را سه سال است كه كشته اند به چه گناهي!!!؟؟؟

شايد معني گناه اين روزها تغيير كرده و دفاع از حقوق مردم ميشود گناه و بايد كشته شود

چند روز بيشتر نمانده به سومين سالروز شهيدراه ازادي كه حكومت قاتلش را سه سال حكم داد ان هم معلوم نيست در كجا!!!! شايد در هتل اوين به جاي زندان اوين.... قتل و سه سال زندان!!!!!!!دفاع از حقوق كودكان و ١٤ و ١٣ و ١٠ و ٧ سال زندان...حكايت تلخ و جالبيست!!!!

مادر اميد عليشناس هم طبق معمول هميشگي در كنار ما بود جوان بيگناه و مدافع حقوق كودكان كار كه بيش از يكسال است در بازداشت موقت است . و مادر جوان ديگري بنام امين انواري كه به تازگي فرزند او را بازداشت كرده اند . براي چه چيزي!!!؟؟؟

به او اتهام حمايت از همجنس گرايان را زده اند و اينكه چرا شاهين عكست را در صفحه ي خود گذاشته بود!!!! اين در حاليست كه قبل از اين ٣٠ ماه حكم تعليقي داشت ولي چند هفته پيش براي بار چندم بازداشتش كردند و مادرش ميگفت حتي فرزند ديگرم را نيز تهديد ميكنند و مي گويد جان ما نيز در خطر هست.

صف طولاني ما اين بار در اين سمت خيابان تا اسستگاه تاكسيدها بود و تا ساعت١٢ در همانجا مانديم.

همان اول كه اقاي نواي زاد سر رسيد فرياد زد ما به اين دزدي ها و دزدان معتريضيم و در اينجا مي ايستيم و ماموران هم طبق وظيفه ي خودشان مي توانند عمل كنند














نظرات