درخواست زندانیان سیاسی واندیشه ای رجایی شهر برای باز گرداندن بهنام ابراهیم زاده به بند 2

مردم بزرگ ایران وجهان
ما زندانیان سیاسی واندیشه ای زندان رجایی شهر ویا گوهر دشت کرج که از هم بندان بهنام ابراهیم زاده هستیم ، می دانیم که از سوی نهاد های حقوق بشری هم چون سودویند جایزه حقوق بشری رها در اروپا به بهنام ابراهیم زاده تعلق گرفت، چرا که بهنام ادامه دهنده پیگیر راه دفاع از حقوق کودکان وزندانیان در چهارچوب های قانونی موجود بوده است.
در همین رابطه انتقام گیری حکومت اسلامی از این قبیل مبارزان راه ازادی وبرابری کارگران و حقوق بشر ، شکل های پیچیده تری به خود می گیرد .از جمله نقل وانتقال این زندانیان به تبعید گاه های بدون حکم وایجاد حلقه های نا امنی در زندان در اطراف آنها . هم اکنون بهنام ابراهیم زاده به دلیل افشا گری هایش از زندان وارسال گزارش های مربوط به وضع

زندانیان، تحت فشار شدید قرار ما زندانیان سیاسی واندیشه ای زندان رجایی شهر ویا گوهر دشت کرج که از هم بندان بهنام ابراهیم زاده هستیم ، می دانیم که از سوی نهاد های حقوق بشری هم چون سودویند جایزه حقوق بشری رها در اروپا به بهنام ابراهیم زاده تعلق گرفت، چرا که بهنام ادامه دهنده پیگیر راه دفاع از حقوق کودکان وزندانیان در چهارچوب های قانونی موجود بوده است.
در همین رابطه انتقام گیری حکومت اسلامی از این قبیل مبارزان راه ازادی وبرابری کارگران وحقوق بشر، شکل های پیچیده تری به خود می گیرد .از جمله نقل وانتقال این زندانیان به تبعید گاه های بدون حکم.وایجاد حلقه های نا امنی در زندان در اطراف آنها . هم اکنون بهنام ابراهیم زاده به دلیل افشا گری هایش از زندان وارسال گزارش های مربوط به وضع زندانیان تحت فشار شدید قرار گرفته است.برای او پرونده های دروغین درست می کنند تا اورا بیشتر در زندان نگه دارند.  بعد از امضای تفاهم نامه با کشور های بزرگ غربی ،حکومت ولایت فقیه با شهروندان خود بدتر رفتار می کند، از جمله با بهنام ابراهیم زاده ، حکومتگران می خواهند با ایراد فشار بیشتر مخالفان ومعترضان را که به روش های ضد حقوق بشری آنها اعتراض دارند، رادار به تسلیم نمایند،  بهنام ابراهیم زاده فعالیت های کاملا انسانی وبشر دوستانه دارد،تلاش های او در راستای استفاده از اصل آزادی بیان بوده است .
روز 26 مهر ماه سال جاری با ورود سهراب سلیمانی مسوول سازمان زندان های استان تهران  وتیم همراهش به بند 2 زندان رجایی شهر بهنام ابراهیم زاده صدای ما زندانیان را به گوش مسوولان سازمان زندان ها رساند وبه نمایندگی از ما کمبود ها ومشکلات مربوط به زندانیان همچون :نداشتن آب گرم ، نداشتن مواد شوینده وضد عفونی کننده برای دستشویی های زندان ، وجود سوسک وشپش به خصوص در بند های شلوغ تر ، نداشتن دیگر لوازم بهداشتی برای حمام وظرفشویی، نداشتن غذای مناسب در زندان ، پخش پارازیت در برخی از بند های زندان که موجب بیماری های بسیار برای زندانیان شده است، نداشتن میوه وسبزیجات در بین رژیم غذا های زندانیان وهم چنین نبود آن ها در فروشگاه زندان ، وجود مافیای موادمخدر در زندان که توسط مسولان زندان رهبری می شود وماهیانه سودهای ملیارد تومانی از فروش مواد مخدر در زندان می برند، ایجاد درگیری در بین زندانیان که گاه منجر به زخمی وکشته شدن زندانیان می شود. ضرب وشتم شدید زندانیان توسط برخی از گارد ها ونگهبانان ویرخی از پاسدار بندها ، به انفرادی بردن زندانیان سخن گو ، عدم رعایت قانون تفکیک جرایم ،قرار دادن زندانیان سیاسی در بند های خطرناک در بین زندانیان بیمار وصدمه دیده و خطرناک ، به علاوه بهنام از تیم مافیایی امیریان مدیر داخلی زندان ولطیف حسینی خواهر زاده امیریان در زندان گفت که مافیای پخش مواد مخدر وسرکوب وضرب وشتم زندانیان را توامان پیش می برند . بعد از این گفتگو ها که بهنام ابراهیم زاده با سهراب سلیمانی مسوول سازمان زندان های استان تهران به عمل آورد در تاریخ 5 آبان ماه مسولان زندان به دستور شخص امیریان به صورت آدم ربایی او را از بند 2 به بند 10 که بند بیماران روحی ومعتادان سنگین به مواد مخدر وهم چنین متادونی هاست منتقل کردند. . امیریان برای زندانیان سیاسی پیام داده است که من امیریان مدیر داخلی زندان به نمایندگی از علی مردانی رئیس زندان وبه نمایندگی از حکومت وظیفه دارم صدای ادم های فضول وپرحرف را ببرم.
هم اکنون جان بهنام ابراهیم زاده در بند 10 زندان رجایی شهر در خطر است .زندانیان قرصی وبیمار ومعتاد ، عصبی هستند واختیاری از خودشان ندارند.انها قربانیان نظام ولایت فقیه هستند. ممکن است با وعده ای ناچیز وبرای رفع نیاز به دستور زندانبانان وشخص امیریان وعلی مردانی رئیس زندان هر جنایتی را نادانسته مرتکب شوند. به همین دلیل ما زندانیان سیاسی واندیشه ای زندان رجایی شهر برای نجات جان بهنام ابراهیم زاده خواهان باز گرداندن او به بند 2 ویا سالن 12 زندان رجایی شهر می باشیم . برای رسیدن به این درخواست کوچک ما از انسان های انسان دوست ونهادهای مدافع حقوق بشر خواستاریم که که برای رسیدن به این هدف وباز گردندان بهنام به اندرزگاه 2 ما را یاری نمایند.
ما نیاز داریم که همه نهاد های حقوق بشری وکارگری جهان حکومت ولایت فقیه را تحت فشار قرار دهند تا جان بهنام ابراهیم زاده نجات یابد واو را به بند 2 زندان باز گردانند..ما مسولان قضایی وسازمان زندان ها وحکومت ولایت فقیه را مسوول حفظ جان بهنام ابراهیم زاده می دانیم . از همه کسانی که به رعایت حقوق بشر احترام می گذارند می خواهیم که برای نجات جان بهنام ابراهیم زاده این فعال حقوق بشر، ما را یاری نمایند!
اسامی زندانیان سیاسی واندیشه ای در خواست کننده :
سهیل بابادی ، محمد رضا عالی پیام علی اکبر باغانی،صالح کهندل،سعید ماسوری ،مهدی فراحی شاندیز،مهدی عظیمی، مهدی کرامتی ، وحیدموسوی ، شاهین ذوقی تبار، علی مشهدی،مسعو دعرب چوبدار ، حمیدبابایی ، محمد توفیق،سعید شیرزاد،
زندان رجایی شهر کرج -ایران 
7/ آبان/ 1394 
10/29/2015


نظرات