دوشنبه های اعتراضی 30 شهریور

دوشنبه 94/6/30 جلوی دفتر لاستیک دنا .مکانی برای اعتراض برای همه از هر گروهی


این چند هفته اخیر جلوی دفتر لاستیک دنا شلوغ تر از قبل بود و افراد زیادی به جمع ما پیوستند خواسته و اعتراض ما از هر رنگی هست از ممنوع الخروجی و مصادره اموال گرفته تا درد کشتار 67 و 88 تا اعتراض به فساد و ظلم ساختاری نظام جمهوری اسلامی تا به فضای بسته و عدم تحمل عقاید گوناگون .
در جمع ما همیشه مادر ستار بهشتی و مادر سعید زینالی و مادر مصطفی کریم بیگی یا خواهر و پدر مصطفی کریم بیگی و مادر امید علیشناس عزیز که حکمی ظالمانه به فرزندش داده اند... 10 سال زندان!!!! و دیگر خانواده های مورد ظلم واقع شده هستند و فریاد بی صدای خود را در معرض نمایش می گذارند و حتی گاهی اوقات خود ماموران از ما سوال میکنند که این عکس کیست .و حتی این هفته یکی از ماموران ناجا از من سوال کرد که این عکس کیست!!!؟؟؟ اشاره ی او به عکس دلخراش شهرام فرج زاده بود که در دستان خواهرش بود. عکسی با صورت خونین که در زیر چرخ استبداد رفت چون او فقط آزادی و حقش را میخواست
در این هفته ها شاگردان طاهری نیز به جمع ما پیوستند .فردی که گویا 40 روز است در اعتصاب غذا بسر میبرد و حتی عکس او را نیز نمی توانند تحمل کنند و اجازه نمی دهند در محل تحصن عکس او را باز کنند و شاگردان وی عکس او را لوله میکنند یا برعکس میگیرند تا روشی دیگر برای اعتراض باشد و ماموران بهانه ای برای ایراد گرفتن یا بازداشت افراد نداشته باشند.
آقای طاهری با این همه شاگرد و هوادار به اتهام عقیدتی در زندان بسر میبرد و این هم یک نشانه ی بزرگ از فضای بسته و خفقان حاکم بر ایران است که دستاورد نظامی تحت رهبری سید علی خامنه ای است و او و حلقه ی فقیهان حاکم هیچ برداشت و تفسیری از رابطه ی انسان و خدا را بر نمی تابند و فقط تفسیر شیعی و رادیکال خود را قبول دارند .نمونه ی بارز دیگر این رفتار حکومت ، برخوردی بود که با دراویش داشتند. در نظامی که استبداد و ستم و خفقان حاکم باشد وضعیتی جز این متصور نمیشود و باید برای رسیدن به حقوق حقه ی خود و رسیدن به دموکراسی و پایین کشیدن دیکتاتوری تلاش کرد و با همراهی هم حلقه ی خودمان را بزرگتر کنیم .
به امید آن روز
                 
  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

نظرات